Thursday 21 July 2011

Tαξιδιωτικά έγγραφα

Έχοντας ήδη εξασφαλίσει φωτογραφία που όχι μόνο θα με βγάλει απ την χώρα αλλά είναι και σχεδόν βέβαιο ότι και θα με κρατήσει εκεί ("άshkημηηηη!") πήγα σήμερα και αγόρασα τα απαραίτητα παράβολα (€ 84,40) προκειμένου να μου εκδώσουν Νέο Ελληνικό Διαβατήριο.
Μου σκανάρανε και τα δαχτυλάκια μου. Τους δείκτες μόνο. Με τα άλλα 8 είμαι ακόμα ελεύθερη να κάνω ο,τι θέλω! Θα μπει και τσιπ, λέει. Αν εξαφανιστώ αναζητείστε με στην φιλοζωική της περιοχής σας.
Κατά τα άλλα, απροσδόκητη ευκολία στην διαδικασία, με χρόνο αναμονής κάτω των 60", ευγενικό και ευπαρουσίαστο μπατσούλη και φουλ ερκοντίσιο (βυζί κασάτο). Να τα λέμε & αυτά.
Την ερχόμενη Τετάρτη θα παραλάβω λοιπόν το διαβατήριό μου. Αν δεν βαστιέμαι, "δύναμαι" να παρακολουθήσω την πορεία του αιτήματός μου στο www.passport.gov.gr --- well slap me and call me Betty!

No comments: